انواع اینفلوئنسرها، بر اساس محتوا

انواع اینفلوئنسرها

دسته بندی دیگر انواع اینفلوئنسرها، بر اساس محتوا می باشد. انواع اینفلوئنسرها، بر اساس محتوا به چهار دسته تقسیم می شوند:

امروزه بخش عمده ی بازاریابی از طریق مایکرو اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان در رسانه های اجتماعی رخ می دهد. با افزایش علاقه به ویدیو، یوتیوبرز ها (YouTubers) به ​​سرعت در حال تبدیل شدن به اهمیت بیشتری نیز می شوند.

وبلاگ نویسان

وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی (عمدتاً مایکرو وبلاگ نویسان) دارای اصیل ترین و فعال ترین روابط با طرفداران خود هستند. برندها اکنون این موضوع را تشخیص داده و مشوق آن ها هستند.

مدتی است که وبلاگ نویسی به بازاریابی تأثیرگذار متصل شده است. بسیاری از وبلاگ های بسیار با نفوذ در اینترنت وجود دارد. اگر یک وبلاگ نویس محبوب به طور مثبت به محصول شما در یک مقاله اشاره می کند، می تواند به طرفداران وبلاگ نویس که می خواهند محصول شما را امتحان کنند، منجر شود.

بسیاری از وبلاگ نویسان پیگیری های قابل توجهی را در بخش های خاص ایجاد کرده اند. به عنوان مثال، وبلاگ های بسیار تأثیرگذاری در مورد توسعه شخصی، مالی، بهداشت، فرزندآوری، موسیقی و بسیاری از مباحث دیگر، از جمله خود وبلاگ نویسی وجود دارد. نکته مهم و حیاتی که وبلاگ های موفق با هم مشترک هستند احترام خوانندگان آنها است.

زمانی که یک وبلاگ نویس اقدام به پیشنهاد محصول شرکتی در وبلاگ خود میکند، تاثیر زیادی بر وی مخاطبان خود خواهد گذاشت و به طور معمول مجاز خواهید بود پیوندی را به سایت خود در بیوگرافی نویسنده خود قرار دهید.

اگر یک وبلاگ به اندازه کافی بزرگ و تأثیرگذار است، ممکن است بتوانید یک پست حمایت مالی را در سایت آنها خریداری کنید. این به شما این امکان را می دهد تا خودتان یک پست بنویسید یا به شدت بر وبلاگ نویس تأثیر بگذارید تا از طرف شما پستی بنویسد.

یوتیوبرز (YouTubers)

در حقیقت وبلاگ، تنها نوع محتوای محبوب در اینترنت نیست. نوع مورد علاقه ی دیگر محتوای ویدیویی است. در این حالت، بیشتر از هر سازنده فیلم که سایت خود را دارد، بیشتر کانال در YouTube ایجاد می کنند. برند ها غالباً با سازندگان مشهور محتوای YouTube هماهنگ هستند.

پادکست ها

پادکست یک شکل نسبتاً جدید از محتوای آنلاین است که در حال افزایش محبوبیت است. احتمالاً بهترین اثر آن توسط جان لی دوما از کارآفرینان به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. اگر هنوز فرصتی برای لذت بردن از پادکست ها نداشته اید، Digital Trends لیستی جامع از بهترین پادکست های سال ۲۰۱۹ را جمع کرده است.

فقط پست های اجتماعی

البته وبلاگ نویسان، پادکست ها و YouTubers به ندرت فقط به مخاطبان موجود خود اکتفا می کنند و با تولید مطالب جدید، امیدوارند که افراد جدیدی به سایتشان مراجعه کنند. آنها معمولاً پست ها یا فیلم های جدیدی را به شدت در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند، که این باعث می شود بیشتر این وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوا نیز به مایکرو اینفلوئنسرها تبدیل شوند. در حقیقت، اکثریت قریب به اتفاق اینفلوئنسرها نام خود را در رسانه های اجتماعی می گذارند. در حالی که در تمام کانال های اجتماعی پیشرو، اینفلوئنسرها را خواهید یافت، در سال های اخیر اینستاگرام به شدت مورد استقبال قرار گرفته است، جایی که بسیاری از اینفلوئنسرها، پست های خود را با یک تصویر خیره کننده طراحی می کنند.

برای خواندن مطالب بیشتر در این زمینه، اینجا را بخوانید.

برای دیدن منبع این مطلب، اینجا را بخوانید.

نظرات بسته شده است.