اینفلوئنسر کیست؟

کوییک سایت-اینفلوئنسر

اینفلوئنسر کسی است که به دلیل داشتن اقتدار، دانش، موقعیت و یا ارتباط با مخاطبان خود، قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید دیگران را دارد.

توجه به این نکته مهم است که این افراد صرفاً ابزار بازاریابی نیستند بلکه بیشتر دارایی آنها روابط اجتماعی هستند که برندهای تجاری با آنها همکاری می کنند تا بتوانند به اهداف بازاریابی خود دست یابند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی چیست؟

در طول یک دهه گذشته، ما شاهد هستیم که رسانه های اجتماعی از نظر اهمیت به سرعت در حال رشد هستند. طبق گزارش ژانویه ۲۰۱۹، بیش از سه میلیارد نفر به طور فعال از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند که این ۴۵٪ از جمعیت جهان است.

این افراد به ناچار به دنبال تأثیرگذاران در رسانه های اجتماعی هستند تا آنها را در تصمیم گیری خود راهنمایی کنند.

اینفلوئنسر در رسانه های اجتماعی افرادی هستند که به دلیل دانش و تخصص خود در مورد موضوع خاص، شهرت بدست آورده اند. آنها پست های منظم راجع به آن موضوع در شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود ایجاد می کنند و افرادی که به نظرات آنها توجه زیادی می کنند، از آنها پیروی می کنند.

برندهای تجاری عاشق اینفلوئنسر های رسانه های اجتماعی هستند، زیرا می توانند روندهایی ایجاد کنند و افراد زیادی را ترغیب به خرید محصولاتی کنند که تبلیغ می کنند.

برای خواندن مطالب بیشتر در این زمینه، اینجا را بخوانید.

برای دیدن منبع این مطلب، اینجا را بخوانید.

نظرات بسته شده است.